יום שישי, 26 במאי 2017

הורוסקופ שבועי: 26.5-1.6


הקיץ מתקרב בצעדי ענק וגל החום האחרון בהחלט מעיד על כך. השבוע הרגשנו אווירה מעורבת לאור הביקור הנשיאותי ומנגד הפיגוע הקשה בבריטניה. רבים ירגישו תחושה של בלבול מהכיוון אליו אנו הולכים. אני יכול לתת רק מניסיוני עבור האינדיבידואל שרוצה לדעת איך לנתח את חייו. לאלו מכם שמרגישים שהלכו לאיבוד איפשהו באמצע ספירת העומר אני כאן לעשות ביקור פתע לשבוע הקרוב:

טלה
גם השבוע הנוכחי יהיה בסימן של שיקום הקשרים הרומנטיים, תחושו שאתם רוצים לאהוב ולא יהיה אכפת לכם גם אם פירורי לחם האהבה נפלו ארצה בעבר  חלק מהפנויים שבכם ימצא את הדרך לשבור את מעגל בדידותו, אבל לא יידע איך להפוך זאת לקשר מחייב. אתם נוטים להרעיף רגשות כלפי בני המין השני. צפויה לכם הפתעה ביחס לתחום הרומנטי. אלה שלא מצאו עבודה ולא זכו לקידום עד כה- יופתעו לטובה. בריאותכם מתאזנת בפתאומיות ולטובה.

שור
השבוע אתם מקבלים עצות בסגנון של "קחו את הכול בקלות, למרות שהצד הכלכלי לא מאיר פנים", היות ואתם רציונליים אתם לא כול כך מעודדים לשמוע זאת. אתם משועממים ולא מוצאים את האהבה בלב אחרים, ומוצאים את הטבע הירוק ואת השמיים כתחליף זמני לכול טרדות הלב והשעה. כול מה שאתם מחפשים בתחום העבודה קיים באמצעי התקשורת. ארגנו מחדש את נושא הכספים. בריאות הילדים ועתידם, כמו גם של אחד מההורים, מעסיקה אתכם מאוד בימים אלה.

תאומים
השבוע אתם מאבדים קצת משמחת החיים שלכם ומחפשים להתבודד, כי האהבה היתה לכם כמרפה על הכוויה וכעת מאיימת... למלוך בכם. אנשים החייבים לכם יחס, מפנים לכם עורף מבלי להסביר למה ומדוע. הכעסים כלפי אויבים בעבודה עולים וצפים מחדש. הנשואים שבכם מרגישים ככלואים וכאומללים. אלה שלא מצאו אהבה ירגישו את בדידותם ביתר שאת. מגיע לכם הרבה בתחום הבין זוגי והשבוע בהעדר יחס נאות זה מטריד אתכם יותר מכול. הטבע יעשה לכם טוב אם תצאו אליו...לבד.

סרטן
התקיעות במישור הרגשי יוצרת בכם את הרצון לקום ולעזוב, מהסיבה שנמאס לכם ואתם לא מוכנים לשרת את האחרים רק בשביל שלא תהיו בודדים. הילד/ים הם הסיבה העוצרת אתכם מללכת עד הסוף. הפנויים והמחפשים פרק ב' אתם מחפשים את הקשר שיכול להרים אתכם אל עצמכם- מחדש ומצד שני לא מוכנים ללכת למקומות לא צנועים מספיק - לדעתם. תחום הקריירה מושך אתכם להתעניין בתחומים נוספים. יתכנו מצבים בהם תאבדו שליטה זמנית בתחום הזוגיות. פנו לייעוץ זוגי.

טלה - עכשיו הזמן לאהבה...


אריה
השבוע ניכרת הרגשת שיפור בנוגע לצד הנפשי שלכם, אך זה לא בא לכם כול כך בקלות אלא בעזרת עבודה עצמית קשה. אתם מתאוששים וקצת חוזרים לעצמכם ויוצאים לחפש את הכוון המקצועי. נושא הכספים עדין מדאיג, אך אתם נהנים מעזרה מבחוץ. הנשואים שבכם יחפשו ריגושים מחוץ למערכת הנישואין, מומלץ לחשוב פעמיים באם אתם עושים זאת. זכרו: עדיף לחפש תמיד את דרך הישר מאשר לעקוף את האמת. גלו סבלנות כלפי אחרים ובמיוחד לאנשים שהוכיחו את נאמנותם.

בתולה
השבוע אתם עשויים להעמיק קשרים רומנטיים, ולגלות מכונות להתחייב גם לחיי זוגיות – בעושר ועושר... ''עד עצם היום הזה''. משהו הקשור לבני משפחת האהוב/ה מתנגד לקשר. ענייני כספים ועבודה מעסיקים אתכם במקביל לאיזון המינוס בבנק. נסיעה שבוטלה עדין מעיקה על ליבכם. הפתעה נעימה בקשר ללידה עומדת להגיע לאוזנכם. תחום הקריירה, החיזור והלימוד מעסיק אתכם ואתם נעזרים במחשב להשיג את מבוקשכם. אתם יוצאים יותר למקומות אליהם התגעגעתם מאוד בעבר. הפתעה בהקשר לחוב או לירושה שבדרך אליכם.

מאזניים
חכו לתחילת השבוע בנוגע להחלטה הנוגעת למכירה, השכרה או ברכישת משהו מאוד יקר. אתם מלאים בהומור בריא ועושים מצב רוח לאחרים. נצלו את היכולת הדיפלומטית שלכם...התרכזו בקשרים היכולים לסייע לכם לקחת הלוואה או לגשר על בעיות ניירת, או מול בנקים ומוסדות. הצד הרגשי יציב, אך לא מספק את הצרכים היותר עמוקים שלכם. בריאותכם איתנה ואתם מאוד רוצים להיות נחשקים בעיניי כול העולם. הזמן להתחיל לשפר את החיצוני ולהתחיל בדיאטה רצינית וכחדורי- מטרה.

עקרב
השבוע אתם נשאבים למחשבות על העבר ולהשפעותיו על ההווה 'התקוע' שלכם. יתכן שאתם עצובים ביחס למישהו שהלך לעולמו והגעגועים תוקפים אתכם בכוח רב. רגעים טובים בחיק המשפחה יוצרים קירבה משנית וחיובית. התרכזו בעבודה ובכול הקשור לקידומכם המובטח, או להעלאת שכר שתבוא בקרוב. מומלץ להיבדק על מנת לגלות...אחת ולתמיד שאתם לא חולים. מבחן כלשהו הקשור לעתיד הילדים מעסיק אתכם מאוד. שיפור במצבו הבריאותי של בן משפחה, או למישהו יקר אחר - לקראת יום שני הבא.

קשת
השבוע אתם יכולים לסמוך על המשפחה – יותר מתמיד, כי הסביבה החברתית וכול האחרים אכזבו אתכם במישור החברתי החיצוני. נסיעה חשובה עומדת להתממש תוך חודשיים ימים. בריאותכם מתייצבת בנוגע לריאות ולגב. משהו באוויר אומר לכם לקנות דירה אבל אתם חסרי אונים בנוגע לכך. המקצוע שלכם מתחיל להימאס ואתם מגששים לכוון של שינוי. מי שלא מצא עבודה או קידום יזכה לכך בימים הקרובים. הזמן להתחיל לשפר את החיצוני ולהתחיל בדיאטה רצינית - כחדורי- מטרה.

מאזניים - המבוך למציאת דירה יחכה לכם לשבוע אחר...


גדי
השבוע אתם רוצים הרבה יותר ממה שיש לכם. אתם נתקפים בכעס על גורמים חתרניים הפועלים נגדכם בדו- פרצופיות - מתוך מסגרת העבודה. מומלץ שלא לעשות צעדים שיכניסו אתכם למחויבויות כספיות מיותרות. הזדמנות למצוא את הדרך להתקדם בתחום העברת המידע. הפנויים שבכם ינסו למצוא מוצא ביחס לבדידותם וגם...הפעם עשויים להיכשל במשימה זו. מומלץ לפנות לייעוץ אישי בנדון, גם אם אתם לא מאמינים שאפשרי לעזור לכם, אתם חייבים לעשות השתדלות- זה הזמן הכי נכון לעשות זאת.

דלי
אתם רוצים להמשיך את הקשר הסמוי, אך נתקלים בחומה בצורה, יותר המעצורים שלכם מאשר המעצורים של ''הצד שכנגד''. הדמות החדשה שנכנסה לחיים שלכם לא מפסיקה לנדנד וזה 'תופס אתכם' ברגעים הכי לא נכונים. עליכם להחליט באם אתם מתגרשים או ממשיכים על בסיס ותנאים המתאימים לכם. הצד המקצועי מתנדנד. לא לעזוב מקום עבודה לפני שאתם מוצאים תחליף מתאים. הזמן לחשוב על עתידכם הכלכלי ולתכנן תכנית ליציאה מהבינוניות על ידי הגשמת חלומכם לעסק עצמאי.

דגים

טיול מתוכנן יטורפד השבוע על ידי בני משפחה, או גורם חברתי אחר, מסיבות של דאגה לשלומכם. מי שאין לו עבודה, ימצא את מבוקשו זה – בימים אלה. יתכנו מהלכים חיוביים בנוגע לקידום ביחס אליכם, במסגרת העבודה, וכאות לכך- תחילה תרגישו את העלייה בהכנסות. הזמן לנסות לקבל ייעוץ ביחס למהלכים הקשורים לבן/ת הזוג. התרכזו השבוע בכול הנוגע לילדים ולתחום הלימודים הנקשר אליהם. יתכנו מהלכים חשובים שיקדמו אתכם בנוגע לבן/ת הזוג האהוב/ה. הזמן לטיפוח הבריאות והספורט.

אל תשכחו לשתף בפייסבוק (תנו קליק בכפתור למטה) וגם לייק לבלוג בGoogle+.

ושיהיה שבוע טוב לכולנו :)

שלכם,
אודי.


טל': 054-4466444 האתר שלי

תגובה 1:

  1. ושוב אודי ברגר דואג שהכול יעבור בבטחה !!!

    השבמחק